• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Zmień

Język:

Waluta:

32 307-38-65

(poniedziałek-piątek 8:00 - 16:00)

Koszyk

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:           32 307 38 65

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. nr 126, poz. 1381 z późn. zm.) produkty lecznicze i wyroby medyczne nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z powyższą Ustawą, wyroby medyczne można reklamować tylko i wyłącznie w 2 przypadkach: Jeśli produkt leczniczy lub wyrób medyczny ma:
    1. wadę jakościową ujawnioną i zgłoszoną nie później niż w dniu dostawy.
    2. został niewłaściwie wydany (np. za niewłaściwą odpłatnością, w innej dawce lub postaci).

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu w stanie niezmienionym. Produkt należy odesłać na adres: 41-902 Bytom, Korfantego 30A. 

Zwracany produkt musi zawierać wypełniony formularz zwrotu w formie papierowej lub elektronicznej. 

Zgodnie z ustawą z 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126, poz. 1381 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne (posiadające europejski certyfikat jakości CE) nie podlegają zwrotowi.

Zwroty rozpatrujemy niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Kontakt

MICHAŁ NIEMIEC PROMOTION

WOJCIECHA KORFANTEGO 30A

32 307-38-65

biuro@med-studio24.pl

O sklepie

Internetowy sklep medyczny www.med-studio24.pl został stworzony, aby zapewniać szeroki i szybki dostęp do produktów medycznych, które zapewnią pacjentowi oraz opiekunom najwyższy stopień wygody oraz bezpieczeństwa. Zapewniamy wysokiej jakości produkty tj: sprzęt rehabilitacyjny, przeciwodleżynowy, pulsoksymetry, ciśnieniomierze, ssaki, koncentratory tlenu i wiele wiele innych... Zakupy u nas to gwarancja szybkiej wysyłki, sprawdzonych producentów, oraz wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze. Zapraszamy serdecznie do zakupów !